Monday, January 23, 2012

Bila Hati terasa rindu....

Ermm...bila hati ini terasa rindu, makin xmenentu rasanyer, serba xkena, tapi apa kan daya, aku hanya lah insan biasa yang xmampu untuk berbuat ape2, hanya mampu berdiam diri, dan hanya mampu untuk berdiam diri sahaja...

Assalamualaikum sume....hehehe..hai sume may coolest people and my stalker!!!!!

Tiba2 start update bermadah lak...haha..lawak tol...xde ciri2 nk jadi sasterawan langsung...hehehe...anyway, saje je..dari situ pn korg dh tau sbb pe kan...ermmm...

Hati nih mmg terasa rindu sgt2 pada seseorang tapi ape kan daya, saya xmmpu untuk sentiasa berjumpa, bertegur dengan die atas sebb2 tertentu....anyway, die still ade perasaan yg same terhadap saya but we still have the steps need to do first....huhuhu...

Lagipun, saya ngah sibuk dalam mencari agen2 untuk menjual telekung vietnam, kain nyer sejuk, sedp dipakai, saya sendri dh ade 3 pasang..huhuhu..saya seorang pemborong nih..sape berminat????huhuh...contact lah saya k... =)   (promote lah plak kn....)

K lah, ape2 pon..saya mengharapkan hari nih ari yang amat bermakna dan baik dari hari semalam...Amin...saya mendoakan anda sume pon mcm tuh jgk ek...hehehe...

Have a good days to my coolest people and all my stalker..hahahaha

Thanks because read this post!!!

MUAHMUAHMUAHMUAH.....

ASSALAMUALAIKUMWBT....


No comments:

Post a Comment